Wyszukaj produkt:

Zwroty

Zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania towaru za wszystkie nieużywane artykuły w oryginalnym opakowaniu i z nadal przymocowanymi etykietami odzieżowymi. Przyjmujemy do zwrotu jedynie artykuły zakupione w jednym z naszych sklepów internetowych Fjällräven. 

W celu odstąpienia od umowy zakupu można skorzystać z naszego internetowego formularza odstąpienia od umowy lub dokonać zwrotu zakupionych towarów zgodnie z niżej podanymi czynnościami.
 


 

Aby ułatwić procedurę zwrotu, zalecamy dokonanie poniższych czynności:

1. Użyj karty zwrotu otrzymanej wraz z paczką Fjällräven do wpisania w wyznaczonym miejscu powodu zwrotu. Użyj liczb od 1 do 8 w celu podania powodu zwrotu.

2. Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta pocztą elektroniczną (customerservice@fjallraven.se) lub telefonicznie pod numerem 0046 (0) 8 54518688  aby otrzymać przedpłaconą etykietę wysyłkową.

Przy kontakcie z obsługą klienta należy podać następujące informacje: Nazwisko - Numer zamówienia - adres - numer telefonu

Uwaga: Za przedpłaconą etykietę wysyłkową będzie pobierana  stała opłata w wysokości  9,90 EUR.

3. Po skontaktowaniu się z naszą obsługą klienta otrzymasz wiadomość e-mail z przedpłaconą etykietą wysyłkową.

4. Zapakuj dobrze towar i kartę zwrotu do pudełka. Według swojego uznania możesz wykorzystać pudełko, w którym towar był przysłany lub inne pudełko.

5. Na zewnątrz pudełka przymocuj etykietę wysyłkową otrzymaną z Obsługi Klienta.

6. Zostaw paczkę do odebrania przez kuriera albo zabierz ją na pocztę lub do centrum wysyłkowego.



Proces zwrotu pieniędzy

Przeprowadzimy zwrot pieniędzy taką samą metodą, jak wybrana przez ciebie przy zakupie. Przykład: Jeśli płaciłeś kartą kredytową, dokonamy zwrotu na twojej karcie kredytowej. Zwrot pieniędzy jest dokonywany w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zwróconego towaru.

Gwarancja

Fenix oferuje gwarancję na okres 2 lat od momentu przyjęcia dostawy towaru. W razie przyjęcia reklamacji firma Fenix dokona zwrotu opłaty za przesyłkę zwrotną.

Aby dojść swoich praw gwarancyjnych oraz aby otrzymać etykietę zwrotną, Klient powinien zwrócić się do naszego Działu Obsługi Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail (customerservice@fjallraven.se) lub telefonicznie  (0046 (0) 8 54518688).

Aby otrzymać swoją paczkę przed Świętami, zamów ją w czasie: 2015-12-17T15:00 Świateczny przedłużony termin zwrotów przed data 15 Stycznia 2016 dla zamówień złożonych pomiędzy 20. Listopada a 31. Grudnia 2015.