Wyszukaj produkt:

Najczęściej zadawane pytania

Odpowiedź na większość swoich pytań znajdziesz na stronie z Najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ).

Jak mam znaleźć produkt?

Dla Twojej wygody stworzyliśmy wiele różnych opcji filtrowania i wyszukiwania produktów. W górnej listwie nawigacyjnej możesz wybierać w poszczególnych kategoriach, a następnie sprecyzować konkretny produkt, którego szukasz. Możesz również przefiltrować produkty np. wg rodzaju aktywności i/lub koloru. 

Jeżeli doskonale wiesz, czego potrzebujesz, możesz skorzystać z naszej opcji wyszukiwania i wpisać hasło, dla którego zostaną wyświetlone wszystkie produkty, które mogą być z nim związane. 

Po znalezieniu szukanego przez Ciebie artykułu, po prostu kliknij na „Dodaj do koszyka" i kontynuuj zakupy lub postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi wpisania szczegółów płatności i wysyłki.

Czy muszę posiadać konto w sklepie?

Nie. Aby dokonać zakupu w sklepie Fjällräven, nie musisz posiadać konta.

Jednak posiadanie konta umożliwi Ci dokonywanie zakupów bez konieczności każdorazowego wpisywania swoich danych. Możesz wtedy również wyświetlić historię swoich zakupów oraz aktualne zamówienia.

Czy Fjällräven posiada tabelę rozmiarów?

Tak. Nie chcemy sprzedać Ci niczego w nieodpowiednim rozmiarze.

Zobacz naszą tabelę rozmiarów umieszczoną  tutaj oraz na stronach poszczególnych produktów z wymiarami - znajdziesz tam wszystkie informacje gwarantujące, że produkt będzie dobrze wyglądać i leżeć.

Czy mogę otrzymać więcej informacji o Waszych produktach?

Staramy się publikować jak najwięcej użytecznych informacji o każdym z naszych produktów, aby pomóc Ci dokonać najodpowiedniejszego dla Ciebie wyboru.

Szczegółowa strona informacyjna dla każdego produktu zawiera dostępne rozmiary, krótki oraz długi opis, informacje o wykorzystanych materiałach, zdjęcia oraz filmy o produktach oraz powiązane filmy dotyczące najatrakcyjniejszych aspektów, np. wykorzystanych materiałów.  Jeżeli masz dodatkowe pytania, zgłoś się do naszego Działu Obsługi Klienta, a my postaramy się jak najszybciej i najdokładniej odpowiedzieć na Twoje pytanie.

Właśnie złożyłem zamówienie. Czy mogę je anulować lub zmienić?

Jeżeli Twoje zamówienie zostało potwierdzone, nie jest możliwe dokonanie jego zmiany.

Możesz je jedynie anulować, ale musisz się spieszyć. Prosimy natychmiast zadzwonić do Działu Obsługi Klienta, który zrobi wszytko co w jego mocy, aby spełnić Twoją prośbę.

Nie możemy jednak obiecać, że uda nam się anulować przesyłkę, jeżeli otrzymałeś już wiadomość e-mail z potwierdzeniem jej nadania.

Szczegółowe informacje na temat anulowania zamówienia znajdziesz w naszej Polityce Zwrotów Jeżeli Twoje zamówienie zostało wysłane, musisz dokonać jego zwrotu.

Jak mogę zmienić swój adres?

Jeżeli posiadasz już konto, możesz zmienić swoje dane, logując się w Moje Konto Po prostu wybierz opcję Zmień adres".

Widziałem reklamę produktu, ale nie mogę go znaleźć na stronie. Co mam zrobić?

Wpisz nazwę produktu w pole wyszukiwania lub przejdź do konkretnej kategorii w górnej części strony, aby dotrzeć do żądanego produktu.

Jeżeli nie możesz go znaleźć lub nie do końca wiesz czego szukasz, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta i przedstaw jak najwięcej szczegółów, które pamiętasz, a my postaramy się wyszukać dla Ciebie dany produkt.

Nie otrzymuję Waszego Newslettera. Co mam zrobić?

Jeżeli nie otrzymujesz naszego regularnego Newslettera, może omijać Cię wiele informacji o nowościach. Najczęstszą przyczyną jest oznaczanie przez Twoją skrzynkę pocztową naszych wiadomości jako spam i automatyczne przenoszenie ich do folderu ze spamem. Aby temu zapobiec, dodaj adres newsletter@fjallraven.com do swojej książki adresowej. Wtedy nasze wiadomości będą do Ciebie docierać. Jeżeli po wykonaniu tej czynności nadal nie będziesz otrzymywać naszego Newslettera, upewnij się, że podany przez Ciebie podczas rejestracji adres e-mail jest poprawny. Zaloguj się na  Moje Konto lub skontaktuj z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże.

Mam ogólne problemy z dostępem do Waszej strony i dokonywaniem zakupów. Co mam zrobić?

Jeżeli masz ogólne problemy, zalecamy dokonanie aktualizacji systemu operacyjnego komputera. Aby Twoja podróż po naszej stronie była jeszcze lepsza, rekomendujemy bieżące aktualizacje Twojej przeglądarki. 

Jeżeli problemy podczas korzystania z naszej strony nie ustaną, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie Ci pomoże. Aby pomóc nam zlokalizować przyczynę problemu, uwzględnij jak najwięcej poniższych szczegółów:

• Twój system operacyjny (np. Windows XP, Mac OS 10.0),
• przeglądarka internetowa (Internet Explorer 7, Google Chrome),
• na jaki adres URL chcesz wejść (np. http://www.google.com),
• w jakim czasie wystąpił problem
• skopiuj i wklej w wiadomość e-mail komunikat błędu, który pojawia się na Twoim ekranie.

Nie mogę oglądać filmów. Co mam zrobić?

Jeżeli nie możesz oglądać naszych filmów, upewnij się, że na Twoim komputerze jest zainstalowany program Adobe Flash Player 9 lub jego nowsza wersja. Jeżeli go nie masz, po prostu kliknij tutaj (http://get.adobe.com/flashplayer) i postępuj zgodnie z instrukcjami instalacji. Jeżeli po zainstalowaniu wersji 9 oprogramowania problemy nie ustąpią, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Mam problemy z koszykiem na zakupy. Co mam zrobić?

Jeżeli z Twojego koszyka na zakupy znikają produkty, może to wynikać z faktu, że korzystasz z przycisku  wstecz , zamiast wybierać przycisk  Kontynuuj zakupy w... umieszczony na stronie koszyka na zakupy.

Jeżeli problemy nie ustąpią, spróbuj usunąć ze swojego komputera pliki ciasteczka/cookies. Zazwyczaj musisz w tym celu wybrać w swojej przeglądarce internetowej zakładkę Narzędzia  umożliwiając wyczyszczenie ustawień wyszukiwania. 

Nie mogę zalogować się na moim koncie. Co mam zrobić?

Jeżeli chcesz dokonać u nas zakupu lub wejść na swoje konto, musisz się zalogować. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, po prostu wpisz swój adres e-mail w okienko „Nie pamiętam hasła" umieszczone na stronie logowania, a my prześlemy Ci przypomnienie Twojego hasła.

Po zalogowaniu do Moje Konto możesz w każdej chwili zmienić swoje hasło, główny adres e-mail lub inne swoje dane.

Jeżeli nadal masz problemy z logowaniem lub masz inne pytania, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta.

Moja płatność została odrzucona

Odrzucenie płatności może mieć wiele przyczyn. Prosimy sprawdzić dane na swoim koncie Fjällräven, aby upewnić się, że dane, takie jak typ karty, data ważności i Twój adres faktury są identyczne z danymi, na które zarejestrowana jest karta.

Jeżeli problemy będą się powtarzać, prosimy wprowadzić dane innej karty.

Jeżeli problemy nie ustąpią, prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy chętnie Ci pomogą.

Widziałem produkt, który zdaje się być już wyprzedany. Co mam zrobić?

Niektóre z naszych najpopularniejszych produktów sprzedają się bardzo szybko, więc spiesz się, dopóki jeszcze są dostępne. Jednak wiele z naszych produktów zagościło w naszej kolekcji na stałe, więc są one regularnie uzupełniane. Odwiedzaj nasz sklep internetowy regularnie lub skorzystaj z funkcji wyszukiwania sklepów, aby znaleźć punkt sprzedaży w swojej okolicy.

Czy w stacjonarnym sklepie Fjällräven jest możliwe dokonanie zwrotu produktu zakupionego w sklepie internetowym?

Aktualnie w stacjonarnych sklepach nie przyjmujemy zwrotów produktów zakupionych w sklepie internetowym. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą  Polityką Zwrotów lub zadzwoń do Działu Obsługi Klienta. 

Jak czyścić produkty serii Kånken?

Nie pierz swojego plecaka Kånken w pralce, może to zniszczyć właściwości wodoodporne tkaniny Vinylon F. Zamiast tego, upierz swój plecak ręcznie w ciepłej wodzie, używając miękkiej szczotki.

Czy mogę woskować produkty Kånken?

Nie, nie zalecamy woskowania z tego powodu, że produkty z serii Kånken są z Vinylon F, a nie z materiału G-1000.

Czy plecaki Kånken farbują?

Materiał może zawierać pewien nadmiar pigmentów. Aby uniknąć farbowania, zalecamy przepłukanie plecaka letnią wodą, przed użyciem oraz ostrożność w noszeniu plecaka do jasnych ubrań.

Aby otrzymać swoją paczkę przed Świętami, zamów ją w czasie: 2015-12-17T15:00 Świateczny przedłużony termin zwrotów przed data 15 Stycznia 2016 dla zamówień złożonych pomiędzy 20. Listopada a 31. Grudnia 2015.